Tuesday, October 25, 2011

mengidam



hari ni menu brekfes saya McDonnalds.
semua org opis saya macam kagum pelik tengok saya bawak makan McD pepagi.
muahahaha..
tak pernah umur pun saya brekfes McD kat office ni.
baru ni lah sekali.
memang betul nampak macam selera orang mengidam. hehehehe..

alamak! tengah hari ni nak makan ape pulak?
ishh jammed la nak fikir..

4 comments:

!! YaNa YassiN !! said...

sekali sekala menu antarabangsa buat sarapan,.. ok lah tueee,..

*R.I.P - Rest In Peace.

atty's said...

kty minggu ni dah lepas mengidam..mkn mcd

Ena said...

hehe..

ena yg tak de pape ni pun ngidam jugak.. asyik nak tu nak ini jekk.. kalah org ngandung.. hahahaha..

MaMa CyDa said...

orang ngidam ... mmg camtuh ^_^

Sensasi nya..,

Us together..