Monday, October 31, 2011

Kopi Starbuck Hasil Tempatan

petang semalam kami ke KL.. dek kerana puan ibu sibuk
nak kopi starbuck.. tapi bukan original Starbuck yang mahal kebabom tu..
muahaha..
tekak saya nak kan kopi karamel yang pada saya rasanye sebijon dah mcm Starbuck tu.
kedainya dalam lori je kopi ni.. nama brand dia KopiSatu..
dorangnye lori tu sebelah Semua House..
sorry la yer, gambarnye blurr..
snap gambar sambil kereta berjalan.. tambah lagi tangan terketar-ketar..
maka jadi super duper blur gambarnya.



nilah dia kopi yang di idam-idamkan.
bagus la tekak & selera saya pregnant kali kedua ni,
semua makanan & minuman tempatan sahaja yang terasa-rasa mau.. hehehe..
masa pregnantkan haziq dulu, manjang nak western..
lambchopnye la.. kenny rogersnya la..nando's nya la..



en. abah saya sebagai model minum kopi yang sedap.
en. abah bawa saya ke taman tasik Perdana KL, berpiknik kat taman 3 beranak.
beli keropok, nugget & jagung.. lepak makan-makan.




tengah syok-syok saya sensorang bersantap di tepi sambil en. abah & haziq bermain-main
dengan playground, hujan turun dengan lebatnya..
apa lagi, kami sambung lepak dalam kereta pula.





ya.. en. abah saya sekarang sudah berubah yer..
kalau dulu, cukup susah saya nak ambik gambar dia seorang atau gambar mesra alam dgn saya.
tapi sejak dulu saya mengamuk komplen, alhamdulillah dia sudah bermesra dgn kamera saya..
baru la seronok saya rasa nak gambar-gambar berdua @ bertiga.
eh tapi sekarang en. abah dah ade pewaris la..
haziq pulak dah susah nak amik gambar.
kena paksa baru elok bergambar.
terpaksa pancing dia bergambar untuk bagi adik dia tengok esok-esok..

3 comments:

Fara said...

fara pn suka kopisatu...dh lama tak minum....bias g psr mlm jln TAR ari sabtu mesti pekena kopi ni.

MrS. F!zA said...

eh mummy ni preggy bape bulan?mcm ketinggalan ketapi :p

Ietams said...

fara,
memang sedap kan kopinya,.. dekat sama la rasanya mcm kopi starbuck. harga nye pun murah je.. idok le mencekik beno..

Fiza,
ye laling.. peknen sekarang ni..

Sensasi nya..,

Us together..