Wednesday, September 28, 2011

Harper - Beckams Family




cantik kan posh, walau pun baru lepas beranak...slim je badan..
harper tu pun comey je.. alolololo..
tengok posh dukung harper dgn heel yang tinggi sebegitu, Fuhh! gerun tengok.
tak tersadung ke makcik ni?? adoiii yaii..
~gambar di amik dari Cari



pagi-pagi ni mood saya agak spoil sikit la..
bukan mood je, tekak ni rasa geli-geli melampau je.
pegi kat kafe bawah, beli mee goreng. tengah enak menyuap, satu.... dua suap....
tetiba,
sehelai rambut yang panjang di jumpai dalam mee tersebut. Adoi!
dek kerana tak mau membazir & mmg tengah kelaparan *kononnye..
saya asingkan sebelah, tutup-tutup rambut tu dengan mee,
kuatkan hati utk menyuap lagi,
tetiba lagi,
terjumpa pula rambut yang pendek panjang² bulu roma
ADOIIIIII!!!!???


5 comments:

pUanMaY said...

comeynyer harper, muka cam abg beck,,kmpem cun sok,,

eee,,,,yuckkkss,,,,,apekejadah leh ada mulu² tu puan,,,? hu²,,

Ena said...

maaaaaiiihhh.. tingginya kasut.. kita tengok pun gayat dokong anak gitu.. adeihhh..


ada rambut??? aiyayayayya..

Ietams said...

Ena & PuanMay,
seriau tengok kasut tinggi cenggitu dukung baby kan.
acik tak berani nak makey cenggitu dukung baby.. mau terpeleot kaki.

mulu-mulu an itu memang memualkan sungguh!! kembang tekak semedang ni ha.

MrS. F!zA said...

huhu giler tggi nya heel dia..ngeri mak tgk..

*bab jmpa rambut ni yg geli tekak..sekali jmpa trus sy tk mkn..kalo sy lah..

Ietams said...

fiza,
memang terus tutup tolak tepi.
tak rela nak pandang dah

Sensasi nya..,

Us together..