Thursday, August 25, 2011

tak sangka ada peminat fanatik

saya mulakan dengan gambar abang long Haziq..,


eceh ceh ceh, haziq dah lantik diri sendiri sebagai abang long haziq yer.
kalau ditanya kenapa abang long haziq,
di jawapnye "sebab haziq dah jadi abang sekarang ni.. dalam perut ibu kan dah ada adik haziq.."
penuh bersemangat nya dia nak jadi abang.

gambar the latest saya,..
ramai kata saya mengecut.. hihihi
takpelah.. saya terima dengan redha.
bila lagi nak rasa kurus.. janji kilogram naik tiap bulan udah.. :)


gambar saya lagi..,




saya dan haziq,...


yang sebenarnya.. saya masukkan gambar sendiri banyak² ni bukan ape..
kan tajuknye dah macam statemen artis-artis.
kene le tunjuk gambar diri sendiri yang dah macam artis ni.. muahaha..


entry yang lepas, saya pernah war-warkan rumah saya dah pasang lampu kelip-kelip sempena hari raya..
ala.. lampu kelip-kelip yang kecik secotet aje..
tapi dia blink-blink warna warni.. terasa riangnya suasana hari raya.
dah seminggu dua juga la lampu kelip-kelip ni dah ade terpasang.








nak tengok tak follower fanatik saya..??
































skroll lah lagi...












































saya tau, mesti ade yang nak tengok
keperasanan saya semenjak jadi artis.




















































teng treng teng tenggggg...,


cuba tengok gambar ni..
jiran sebelah saya.. dia pun semangat pasang & susun mentol warna-warni..
tapi mase saya amik gambo ni, takde pula orang .. yang ade tangga aje.


menjelang raya tahun lepas,
saya beli kusyen 16x16 untuk susun² kat sofa buruk saya..
sekali esok harinya jiran saya ni pun beli kusyen..

tahun ni pula kami pasang lampu kelip-kelip depan rumah.,
lat seminggu mereka pasang lampu mentol kaler-kaler.

terima kasih tau menghargai saya dengan menjadi peminat fanatik saya selama ni.
ai terharu okeh..
tak sangka ai yg sebegini rupa menjadi idola anda.. aowww!

1 comment:

Fara said...

salam ita....
bestnye abg long haziq nk dpt adik....

Sensasi nya..,

Us together..