Thursday, August 18, 2011

Selamat Pagi Sayang..

Dengar lagu-lagu retro pun best gak kan.
ni ha, baru dengar lagu yang korusnya.. "Selamat Pagi Sayangg.. nanananana.. ~ kes tak lancar lirik "

tajuk tu pun ade kena mengena dengan isi entry saya ni.
hari ni saya nak ucapkan.,
Selamat Hari Lahir untuk yang tercinta, En. Abah saya..
kejap je dah besday dia.
dah 32 tahun dah umur beliau.
tapi serasa macam beliau still 25 tahun dulu-dulu je.. hik.hik.hik.. kelako je.
dah dua-dua kami masih je macam bebudok, sungguhpun umur dah 30-an.
kalau bab ngalah sama je tak buleh nak lebih kurang.
sama naik je kami dua ni.. *ayat along saya..

En. Abah, Hadiah tahun ni tunggu tahun depan la eh..
hadiah special ibu bagi.. #senyum sengih-sengih blush

1 comment:

MaMa CyDa said...

setuju .. setuju ... 32 tuh mude lagik lahhh .. coz i pun 32 thn. see ... mude jelita lagik kan? muahahahahah pasan jek lebih nih ^_^

Sensasi nya..,

Us together..