Sunday, June 5, 2011

special nya hari ini..,

hari ni bersamaan dengan 5 June, dengan besar hatinya
saya wishing a happy anniversary untuk saya dan suami,
harapan kami agar kebahagiaan akan berkekalan & kesihatan yang baik 
mengiringi kita selamanya, 
dan moga hubungan kita beroleh keberkatan & di murahkan rezeki sentiasa..
kami tak celebrating apa-apa pun hari ni,
duduk berehat aje di rumah.. 
"p/s; hadiah anniversary kita tahun ni paling special kan en. abah ku sayang.."

dalam pada saya yang keletihan & kekuatanmakanan yang tak sudah-sudah hari ni,
jauh di sudut hati saya sentiasa berdoa abah saya sihat walafiat macam biasa.
harap-harap abah saya tak apa-apa 
dan arap-arap dah boleh discharge esok, Amin ..


3 comments:

pUanMaY said...

epi enibeseri,,m•ga both of u bhgia smpai akhir hayat,,,


mcm ku tau je apa adiah tu,,,**

ina's said...

hepi enibesari puan dan en. abah

MaMa CyDa said...

hepi enibeseri ....

semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa dan dimurahkan rezeki. Aminnn!!!!

Sensasi nya..,

Us together..