Friday, June 17, 2011

pagi Jumaat yang sejuk

sejuk nya hari ni..
terasa liat nak mulakan tugas, hihihi..
dah seminggu saya rilek sikit di waktu pagi.
tugas hantar haziq ke kindy sekarang ni en abah yang ambil alih.
kurang lah sikit saya bergegas ke sana ke mari macam dulu.
dan alhamdulillah tiap hari saya datang awal ke pejabat.. ~suke!

dek kerana kerja-kerja yang ade dateline saya dah settle kan semua semalam,
pagi ni saya dah macam ,..eh dah habis kerja!! wahh lenggang kangkung je la nampaknye.. muahahaha..
banyak le lenggang kangkung nya kan,
ni nak tunggu PO dari customer pulak, dah dapat karang..
bermula pulak pulun arrange shipment.. adoi doi doi..
dah namenye tugas harian kan,
mana boleh di tidak-tidak kan. nak suka-suka hati sentap-sentap.
kadang² manusia ni macam-macam ragam,
dah dapat yang okey belah sini, dok berjaki dengan org lain belah sana.
kadang dia dah lebih dah dari orang yang kat situ,
yg sikit kurang dari orang tu yang di jeles-jeles nya sampai meroyan.

hai la... macam-macam...
terima & redha je la bahagian masing-masing.
rezeki tu Allah S.W.T punya kerja.
siapa lah kita untuk menyoal untung ruginya, kan..
setiap manusia tu dah ditentukan qada' & qadarnye.

1 comment:

pUanMaY said...

selagi namanya manusia, selagi tu lah ada je sikap dengki mendengki ni,,dn selagi kita ni bernama manusia, tanamkn je lah sabar tu dlm diri, walu hakikatnya aku x sesabar mana, cik puan,,

nmpak gayanya ko dh 'sihat',,alhamdulillah,,

Sensasi nya..,

Us together..