Monday, May 16, 2011

kasut branded

sekian lamanya kasut-kasut haziq masa dia kecik2 dulu terperap kat rak kasut,
baru terpikir saya nak simpan elok-elok.

dan, cuti hujung minggu, kebetulan lak cuaca sekarang musim panas kan
ape lagi.. amik peluang basuh kasut-kasut selipar ni.
jemur & kering bila petang..

bila tengok-tengok balik kasut-kasut haziq ni..
alhamdulillah murah rezki kami selama ni, dapat beli kasut-kasut & selipar yang selesa utk anak.
tak pe lah harganya sedikit mahal menyerupai harga kasut orang dewasa,
tapi hasilnya, sampai sekarang elok lagi kualiti kasut-kasut tu.
boleh di gunakan untuk adik adik haziq di masa akan datang.
Bila kah masanya nak menambah ahli?? nanti lah dulu. Buat masa ni mungkin rezekinya belum lagi muncul.
insya allah tiba masanya, rezki itu akan datang juga. Amin.

1 comment:

Mama AA's said...

huhu klu di ambil gambar kasut anak mau penuh satu rak

Sensasi nya..,

Us together..