Wednesday, April 6, 2011

kena pukul kat sekolah

series terjadi..
mangsanya adalah anak saya.
orang comel disayangi ramai macam haziq
tentu ramai juga yang benci.













dah lumrah kan,
kalau ramai orang suka.. ramai juga yang benci aka D.E.N.G.K.I.
muahahahahaha (stetmen best sendiri)
sape lagi nak sedapkan hati sendiri..
kalau tidak  diri sendiri yang buleh buat diri sendiri suka hati.. ~rutin

sekali dulu haziq punya muka habis luka-luka,
en. abah komplen cikgu..cuak gila teacher mase en. abah pung pang pung pang komplen.
lepas pada kejadian tu, alhamdulillah dah tak jadi lagi.


Tapi, 2 hari lepas ade calar sikit kat bawah mata haziq..
yang buat calar tu masih lagi budak yang sama.
adus la hai.. name budak tu Ad.
ape kes la budak ni manjang anti dgn si Haziq.
suka sangat rampas barang haziq.. lepas tu calarkan muka anak ibu..
siyan anak ibu. Nasib baik haziq dah pandai lawan utk self defence.
sekali haziq libas, hah ko! meraung budak tu..
bagus ziq.. teruskan lagi... bila orang buat haziq.. haziq ajar sikit si Ad tu.

ape la ibunya ngajor cenggitu kan..
ehhh... self defence tak salah kan..?
kalau kene pukul, pastu ontok je.. komfem lepas ni nanti kene lagi kan..
baik melawan utk protect diri sendiri.

gambar selingan takde kene mengena dgn cerita maupun tajuk.
gambar² ni utk cuci² mata je.. semuanya masa raya haji aritu.
masa aidiladha thn lepas kami balik Dungun belah en. abah.
mase dulu tak update lintas lansung dlm blog pun..
kebizian yang melampau kalau kat dungun ni.
tah hape bizi pun tah... bizi dengar orang bercakap sampai pening pun bizi gak kan..
hahahaha..


layannn...,









3 comments:

ina's said...

haziq ngan cik sub senasib..selalu jd mangsa cuma cara dimangsakan je berbeza : (

sweethOneY said...

x complaint kt cikgu dia ke kak.. risau gak klo anak asyik kena buli kannn.

pUanMaY said...

sian haziq,,,komplen je kat cikgu dia, puan,,sblum tinger haziq dimasuki plastercine mcm kak mia,,,mintak jauh lah,,huhuhu

Sensasi nya..,

Us together..