Tuesday, April 26, 2011

final result

kesinambungan dari entry cuba-cuba nasib saya di Bulan Februari lepas,
makanya, seramai top 6 bersaing utk mengejar acara kemuncak yakni siapakah yang bertuah yang akan memenangi gadis pesona photoshoot Butik Zeaty..
top 6 seperti gambar di bawah, *termasuk saya terselit disini.. hihihi, syukur alhamdulillah*





dan semalam, 25hb April 2011, Butik Zeaty telah mengeluarkan senarai pemenangnya;

PENGUMUMAN PEMENANG PENCARIAN "WAJAH-WAJAH PESONA PHOTOSHOOT "

PERTAMA : NURAZAH DALINA (paling atas no 2 dari kiri ber jubah hitam)

KEDUA : SUMAZIANA ALI (gambar 1st paling atas dari kiri)

KETIGA : FARHA FARHANA (gambar ketiga dari kiri yg paling atas)

SAGUHATI : SITI AISHAH MASRI (jubah ijau)
SAGUHATI : ZULITHA (saya yg berjubah cekelat + tudung munger-munger)
SAGUHATI : HIDAYATI OMAR (pakai tudung purple)


tahniah pada pemenang 1,2 & 3, all of you are deserved to won!
memang dorang tu sudah berpengalaman dalam photoshoot.
macam saya ni baru sahaja mencuba nasib.
Dah berpeluang tersenarai dalam top 6 tu pun Syukur Alhamdulillah.
Terima kasih Butik Zeaty.


4 comments:

MaMa CyDa said...

wahhh .. tahniah dik .. cantik2 ^_^

DRE said...

wahhhh congrates....

sweethOneY said...

congrats kak..

berkenan sangat ngan jubah yg 1st kt atas kaler pink tuu.. menarik tertarik lah.. mana nk carik ekkk

Ietams said...

Terima kasih kak dot, didy & izza.

p/s: iza, singgah www.zeatycollections.com.. kedainya ade kat bdr tasik permaisuri.. byk lagi yg cantek

Sensasi nya..,

Us together..