Wednesday, March 9, 2011

sampai sekarang M.A.S.I.H...fuhhhhhhh letih di buatnye

manje ku yg bertuah ni punye kerja..
dedulu dari dia umur baby-baby dulu kan,
memang pantang nampak kain yang saya dah siap lipat tersusun masuk bakul..
nak senang keje kan,
masuk kain² yg dah siap lipat tu dlm bakul.
sekali harung je nak bawak masuk bilik
simpan dalam lemari.
kebiasaannye mase tengok tv tu saya nyambil lipat kain..
datang si haziq terus di kirai-kirai kan kain² yang dah lipat tu..
cerita ni saya citer mase dia baby dulu la..
wohhhh!! betapa hebatnya taufan ku di masa itu.
tapi ai bagi chance, betapa solehahnye saya tahan marah..
tak semena² en. abah jadi mangsa kemarahan guwe mase tu
sekarang dia hampir 4 thn umurnye..
dah lame dah tak lipat baju mase dia jaga..
biasenye dia tidur, saya marathon lipat baju.
nak cerita ahad aritu punye kesah,
saya lipat² kain letak dlm bakul,
tinggalkan kejap, pegi letak hanger² baju tu ke dlm bilik,
sekali tengok!! uwaaaaaaaa!!!!!!!! habis berselerakan kain baju kuuuuuu..
dan-dan saya merajuk bawa diri pegi dapur..
haziq sopan santun lagi inesen minta maaf.
ape lagi, saya suruh dia lipat baju tu balik & susun² masuk bakul..
tu gambar tu saya tangkap mase dia penuh ketekunan melipat & menyusun kain²
dengan cara nya sendiri.
haziq ni memang tau!.. eeeiiiiii.. gerammm sangat..
kalau becakap nombor satu. dah lah suara comey.. serak² gitu..
nak marah betul² pun mesti kene tahan ketawa betul², baru boleh marah..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..