Tuesday, March 22, 2011

lokasi Doli Kuay Teow Goreng Di Taiping..

restoran ni letaknye betul² berhadapan dgn klinik pergigian kerajaan. berhampiran juga dengan Bomba, memang dekat. kalau dah sampai bomba taiping tu, ha! depan sikit jumpa la kedai doli ni. alamatnya di No. 5, Regat Tupai, 34000 Taiping. kalu taknak ke Taiping, sila lah berkunjung ke TTDI di alamat; No. 16, Jln Wan Kadir 5, Tmn Tun Dr Ismail, KL. berhadapan dgn bangunan Naza dekat TTDI sana. nak lebih detail boleh refer kat sini yer..

2 comments:

sweethOneY said...

huwaaa!! nasib baik akak gtaw ada branch kt TTDI. kalau tak gigih jugak tu nk balik kg semata2 nk mkn ketiau doly tu. haha

Ietams said...

ape lagi za..
cepat terjah...
sedapp..
amik yg biasa pun dah mantap sedapnye

Sensasi nya..,

Us together..