Tuesday, March 29, 2011

Khurafat & Damping Malam

Filem Khurafat & Damping Malam,
dua-dua cerita seram..
dan juga banyak pengajaran yang boleh kita dapat dari cerita ni.

ahad malam isnin kami layan Khurafat,
malam tadi pula layan damping malam.
dan 2-2 juga seram.. bikin jantung saya & haziq berdegup laju.. muahaha..
dasar penakut gak nye..


tetibe bangun pagi tadi.. tengah saya gosok gigi, basuh muka.. tengok cermin..
uwaaa!! muka saya habis bintik-bintik di gigit nyamukkk..
muka saya bintik-bintik sebijik mcm gambar ni.
bintik merah-merah.. en. abah pun seronok je gelak kan saya. saya lagi besar gelak tengok muka sendiri.

nak ambik gambar skrg, kamera tak bawak.
jadi saya edit saje guna gambo yg mana ade je dlm pc ni.
gambar ni masa saya snap² utk 2nd round menggayakan busana Butik Zeaty

1 comment:

atty's said...

jahatnya nyamuk tu..gigit sampai kt muka lak

Sensasi nya..,

Us together..