Friday, March 18, 2011

asal lunch time, Jammed! mykepale..

lunch time kat opis, agak merunsingkan saya sebenarnye, tiap hari boleh katakan pening kepala. mula la ayat "makan ape yang best ??" dok berlegar² di kepala. tapi kalau di malam hari tu saya masak lebih, memang saya dah siap asingkan utk bekalan saya di esok hari. bila dpt makan bekalan, contoh yang macam dalam gambar ni.., kari daging tetel... fuhhhh sorgaaaa.. makan tak toleh kiri kanan dah.. burppp... alhamdulillah. oh rajin nye budak ni bawak bekal gi kerje yer.. mak sape lah ni yerkkk... ngeeeee..

3 comments:

ina's said...

shedap aku tgk daging tu

PutRee SeJiNjaNg said...

terliur nengok daging tu yunk...nak ckit boleh?

pUanMaY said...

makan ngn roti pun beshh,,

Sensasi nya..,

Us together..