Monday, February 28, 2011

Cuba-cuba nasib...

sesekali saya mencuba benda yang baru..
hehehehe,
saya cuba hantar 3 gambar bawah ni
ke peraduan "Wajah-wajah Pesona Photoshoot" by Butik Zeaty Gerbang Busana dan Tudung
anda-anda kengkawan semua, sekiranye sudi & baik hati,
boleh menunjukkan sokongan LIKE anda kat SINI..
gambar saya yang no 29.
eh, baru perasan nak kene like dulu Page "Butik Zeaty Gerbang Busana & Tudung"tu, baru boleh nak Like , minta maaf ye dah menyusahkan..
*Update at 21/02/11*
kekawan saya kat FB tu tak berapa ramai orangnya..
nak dapatkan kemungkinan ribuan LIKE tu mcm tipis je.. uhuk!
budi baik anda semua, hanya Allah sahaje yg mampu membalasnya. Terima kasih.

7 comments:

bondaqeem said...

ta.. mana button like.? akak xjumpa pon.. ka kat mana?

MrS. F!zA said...

wallahhh!! sgtlah cantik!!!ayu lagi.

*meh la join GA jom kami buatkan header

http://mrsfiza212.blogspot.com/2011/02/ga-jom-kami-buatkan-header-untuk-kamu.html

MaMa CyDa said...

akak dah LIKE dah ... gudluck yek ...

Ietams said...

Bondaqeem,
akak.. sorry sangat.
lupa pulak nak kene like dulu Butik Zeaty Page, baru button like enable. Maaf yer..

Mrs Fiza,
alhamdulillah mekaseh fiza..

MamaCyda.
mekaseh kak.. mmuah syg akak dot

PutRee SeJiNjaNg said...

wah cantik nye...ayu sangat.:)

pUanMaY said...

aku dh like puan,,,dr aritu g tau..caiyokk,,,

peaNut said...

gmba yg 1st tu cantekkk...huhu

Sensasi nya..,

Us together..