Sunday, January 2, 2011

tahun baru di rumah kau yang ku sayang... tapi bukan rumah Nubhan

Satu Haribulan Satu Dua ribu Sebelas.
pegi celebrate Happy New Year..
perjalanan yang sungguh harmoni, cuaca yang nyaman, matahari yang bersinar cantik.
Subhanallah..,

udara yang nyaman, langit yang luas di kaki gunung angsi..
akhirnya sampai jua kami ke jalan D'Belsa 5 yang di cari-cari..
oh yang pastinya ini bukan rumah artis Si Nubhan ittew.. ampun maya
sampai juga saya sekuarga ke rumah Cek Puan Sri Sob
lama nya lak ai tak berjumpa empat mata..
Rinduuuuunya nak sembang-sembang..
ampun kualiti gambar yg saya candid ni memang tidak berkualiti.
Cek Puan buat jamuan birthday Iman anaknye yang sulong..
sekali la juga dengan keramaian utk housewarming.
cek puan kan baru je pindah masuk rumah baru...
memang happenning, sedap, makanan yang meriah..rumah yang cantik..
semuanya cukup..
kak An, Maya, Idut.. korang rugi tak datang..
series sodap weh.. kami berempat, (saya, en. abah, haziq dan MIL saya) tersandar kekenyangan
dek kesedapan nya makanan-makanan cek puan..
tak terkira berkali-kalinya saya menambah
~salam takziah utk keluarga Faizal Yusof ex Siti Nordiana yang kembali ke rahmatullah akibat serangan jantung.. saya tau berita ni mase kat rumah Puan Sob, Cek Puan yg bagitau saya berita kematian faizal yusof..

2 comments:

pUanMaY said...

saja nak menjeleskn aku,,,uwaaaaaaaaaaa

Ietams said...

hahahaha..
aku sudah menikmati pemandang rumah beliau..
oh kereta biru.. kereta biru..

Sensasi nya..,

Us together..