Wednesday, January 5, 2011

Pernah Tak??

korang buat baik dengan orang, menghulurkan bantuan dengan ikhlas hati.. tiba-tiba bila diri sendiri dalam keadaan susah, minta tolong pada orang yg telah kita tolong sewatu yang dulu.. melengah-lengahkan, ambil mudah dan buat macam tak penting je pertolongan yang kita harapkan.. Pernah tak? Pernah ? Pernah kena tak macam ni?? saya selalu terkena macam ni tau..

4 comments:

Ena said...

selalu juga terkena.. huhu

Cyda Acme said...

akak pon selalu kena camnih.
takpelah .... Abg ipar akak pernah ckp ... biar org buat kita, jgn kita buat kat org. Sabar jeklah dik ....

p/s akak ada tag join contest. hadiah dia shawl yg cantik. jomlah join :D

Ietams said...

Ena,
nasib kan..

Cyda Acme,
bersabar je la kan kak..

pUanMaY said...

tabiat aku,,org mntak tulun x per,,, tp nak mntak tulun,,,alahaiii,,segannya kalu permintaan aku ditolak bulat²,,,huhuhu

Sensasi nya..,

Us together..