Wednesday, January 26, 2011

mereka comel tanpa l.e.m.a.k.

mencelah sekejap entry yang lain selain dari entry cameron highland..
penat dah nak watermark segala gamba..

sebab pagi tadi tengok gamba² budak bertiga ni kat FB Cik Puan Sob..
terus teringat entry ni dah berzaman ade dalam draft..

dari pada lapuk, baik saya publish kan sekarang..

mereka yang kembar 3 berlainan ibu & bapa..
dari kiri, iman anak puan Sob, miyoi anak adik puan sob, dan paling kanan adalah haziq anak saya.. Comey je diaorang.. betul² macam kembar, saiz same, tinggi lebih kurang, tahun lahir pun same.. cume beza bulan aje..


dorang bertiga masa ni ade larian pecut 50meter..
tu sebab muka masing² super berlengas..
padehal rumah cik puan mase ni penuh dgn orang, jamuan makan-makan birthday celebration..
tak peduli kiri kanan, dorang bertiga bersukan acara bebas..

sekepala la katekan.. suara tak berbunyi, tapi masing² buat aktiviti bersama-sama..
rasanya dorang interaksi guna perbualan dalam hati la kot..
ape kata orang tu.. kalau dah sekepala.. hati pun sejiwa gituu..

4 comments:

PutRee SeJiNjaNg said...

cam seiras je muka dierang bertiga ni tau...comel sangat..

atty's said...

sehati sejiwa gitu

pUanMaY said...

cute,,

Ietams said...

putree Sejinjang,
betul.. nampak macam kembar

Kak Ty,
memang sehati sejiwa..
hari tu hari dorang poser dr makan nasi.. muahaha..

PuanMay,
memang cute..

Sensasi nya..,

Us together..