Friday, January 28, 2011

letaknya EQ Strawberry Farm Cameron

saya nak sharing info ni dan juga sebagai panduan saya di masa akan datang lokasi kebun strawberry yang saya pegi aritu.. banyak kan kebun strawberry yang ada, boleh jadi pening nak pilih yang mana satu, untuk elak pening yang sedia pening di masa itu saya sorang je yg terlebih pening kami pilih tempat yang senang. paling senang aje.. landmark nya Hotel Equatorial.. betul² sebelah jalan nak masuk hotel tu. masa tu nampak kebun ni yang nampak macam lengang tak ramai orang.. berbanding kebun-kebun lain. kemudahan parking keretanya pun lengang, besar & ada jarak sikit dari jalan besar. letaknya sebelah hotel best. merasa juga ala-ala best.. ahaks! Jadi, inilah pilihan kebun yang terbaik bagi kami..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..