Tuesday, January 25, 2011

ku lihat Hijaaauuuuu..,

Lokasi : Ladang Teh BOH, sg Palas masa : 3.30ptg Suhu : masih 19° c
eh! eh!
tetiba ade model kalendar.. mase ni en. abah tengah snap sana sini..
dek kerana saya pun teruja menikmati keindahan pemandangan yang penuh kehijauan,
terus je hangkut haziq yg tengah tidur keluar,..
tu pasal si bujang tu macam lemah je terlentok.
tak sangka pulak en. abah ade amik gambar kami masa ni.

12 comments:

jimbam smbk87 said...

bila gi cameron highlands lang tak ajak pun ya

Ietams said...

jimbam,
cuti thaipusam aritu..
tak plan pun.. pergi mengejut-ngejut..

Syasmeen said...

wow..keta caldina tuh, keta yg proton iswara dulu tuh dah jual ker? @ pakai 2 keta...keta impian meen tuh caldina @ wish...

Ietams said...

Syasmeen,
yer kak..
iswara tu jual.
moh la kak sesame..

Syasmeen said...

tp mahal lah ieta..akak lom mampu lg huhu doa² kan lah yer 1 hr nanti ku mampu miliki nya..cewah

Ietams said...

takpe kak..
insyaallah ade tu..
cepat dgn lambat jer..
moga sesame kita di murahkan rezki kan.. Amin..

Cyda Acme said...

wahhhh ... bestnya cameron ... serius ... akak tak pernah jejak kaki lagik tau. Malunya nak ngaku hu3 tp mmg kenyataan. Byk kali pujuk my abah pg tp dia kata kompem akak akan muntah nnt. Sbb akak mmg akan mabuk smpi muntah2 kalo jln tuh bengkang bengkok meliuk lentok. Sedangkan g ulu bendul pon bleh muntah :D tp g Genting ok jek plak ... hu3

p/s perghhh best tuh caldina. Impian akak nak pakai. Kot tak dpt caldina, wish pon jadiklah ... tp skang apa yg dpt? kancil putih tuh jugaklah yg setia hahahahah

Ietams said...

Kak Dot,
kami dua somi isteri pun baru kali kedua ke cameron ni..
sungguh teruja ..
memang jalannya memeningkan kepala kak.. kite aritu beli stok prune berpeket..dah gaya orang mabuk ngandung..muahahaha.. manjang ulam asam sepanjang belok-belok kiri kanan di tepi curam hutan-hutan..

Ietams said...

kak dot, nostalgia tu kak..
lagi best akak 3 biji.. sok2 leh turun kat abg & adik..

pUanMaY said...

ko kne tnjuk adik dina tu kat kawan kita yg sorg tu,,,wakakaka,,,,

Ietams said...

PuanMay,
patut kah aku??
macam tak rela..
kwang..kwang..kwanggg

MaMa CyDa said...

haaaa?? ader curam menyuram ker? alaaaaa cemana nak pg nih? hu3

Sensasi nya..,

Us together..