Monday, January 17, 2011

Dah Lama dah Tak Buat..

ape yang lamanye tu ek.. selalunya sehari sehelai aje saya buat. tapi malam tadi gile cemerlang saya woh! sampai pukul 2.30 pagi mata ku ceria tanpa mengantuk, tanpa penat. gara-gara mau menjadi isteri yang baik.. dek kerana tak sampai hati melihatkan betapa gigihnya en. abah membalut buku-buku sekolah haziq, series last minute punye kerja. start balut dari jam 10.00mlm sampai ke jam 2.30pg. gambar buku² nanti² saya tepek sabtu ahad kan jadual saya fulled, servis-kereta-tukar-tayar-beli-tayar dengan rela & gumbiranya hati saya menemani en. abah yang gigih membalut buku² haziq, siap cemerlang gosok baju en. abah & haziq selama seminggu. Wah!!! hebatnya saya, bukannn.. yang paling membanggakan lagi, saya bangun pagi awal seperti biasa tanpa kemamaian tanpa berlari-lari kelam kabut.. akan tetapi, tepat jam 10.00pagi ni di ofis, mata dan kepala amat berat, serasa mau pitam.. oh! betapa lambatnya masa berlaluuuu Mines shopping Complex, ko nantikan aku yah! sat lagi akan ku kesanaa,... sedapnya yong tau fooo... slurppp...., slurppppp... ~ikhlas dari saya yang kesangapan...

4 comments:

Ena said...

ena pun kelewatan juga tido malam tadi.. tp tak la sampai pagi.. heheh.. tu pun punyer la sleepy pagi nie.. terus minum radix secawan!.. ;D

MrS. F!zA said...

eh sempat lg tu nak p mines..ekekke

tetiba trgt dulu balut buku sekolah semua sdri..sebab duk ngn atok n wan kt kpg..

pUanMaY said...

aku lak tido awal tp keterbngunan tgh mlm ari sbb mia dh nangih sakit,,,,,

MINES?? lama x merendek ke sana...makan tahun sudahhhhhhh

Ietams said...

Ena,
sudah minum pun neskepi pagi tadi
rasa pitam terus... bengapp je rasa

Mrs Fiza,
pegi mines tu kekunun macam bagi motivasi kat perut la kononnye

PuanMay,
pegi la mines, macam-macam ada

Sensasi nya..,

Us together..