Thursday, December 9, 2010

Ketibaan Mereka, dan Mereka..

mula² orang perabot Home Design.., kemudian, orang² Unity Design ... hasil daripada mereka-mereka ini, rumah saya satu hari tu jadi rumah yang penuh dgn habuk.. *uhuk! huk! huk! ~batuk pagi-pagi macam biase, saya jadi orang yg bizi.. urus rumah, makanan & anak. tiba-tiba en. abah: Ibuuuuu!!! orang tilam dah datangg..! lepas dua jam, en. abah: Ibuuuuu!!! orang kabinet dah sampaiiii..!!
walaupun saya kepenatan kelam kabut sana sini, tetap di sambut jua panggilan dan juga bergegas menuju ke en. abah itu.. saya sendiri pun musykil apehal pulak ler en. abah ni suka nau manggil² saya masa dorang ni semua sampai. Padahal buleh je dia tu entertain orang-orang tu kan.
tetap naaak juga dia manja-manja panggil saya..
haziq takde kat rumah mase ni, dia ade kat kindy dia.. kami berdua amik cuti hari jumaat. kalau ade haziq kat rumah, memang lagi pengsan saya.

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..