Friday, December 3, 2010

Hari apa yang paling tak berapa di gemari ???

Hari jumaat pagi...
bukan sebab Jumaat tu yang buat saya tak gemar..
ishh.. Jumaat ni lah yg paling baraqah..
penghulu segala hari..
tapi sebagai insan biasa yang bekerja seperti saya ni,
hari Jumaat ini lah hari dugaan saya yang paling mencabar di antara hari-hari yang lain.
tak lain tak bukan penyebabnya adalah
budak iniiiiii...
haziq si manja ibu..
haziq oh haziq.. buah hati ibu.. pengarang jantung abah.
khamis malamnye dia sanggup tahan mata,
average mase yg dia boleh tidur malam tu,
pukul 12 mlm-1.00pagi.
sungguhpun sudah di paksa baring dari jam 9 malam.
kalau di tanya, kenapa haziq ni susah nak tidur awal...
di jawapnya,
"haziq tanak tidur lagi la ibu, haziq kan sama macam abah.. haziq nak jadi engineer..
kene betul betulkan leptop"
bila bangun pagi jumaat tu pula, dah le nangis-nangis sekuat hati,
dalam pada dia nangis boleh pula soal saya,
"ibuu... ibu ni siap-siap nak pegi mane??"
haziq..... sayyy yangg ibuuuuuuuu....uuuuuu*dalam nada menangis tersedu-sedu*
uwaaa!!! tak ke dugaann di pagi jumaat tu??!!

2 comments:

atty's said...

kelakar lah haziq nie ..sayang ibu ler tu

Ietams said...

memang kelakar,
tapi gerammmm sangat

Sensasi nya..,

Us together..