Thursday, October 14, 2010

melekat

**Entry Backdated juga kisah ni jadi mase perjalanan pulang mase jemput haziq dari kampung 2hb Okt aritu..

dek kerana kerinduan yang amat, haziq rela berdiri sambil memeluk abahnya tak lepas. rindu sangat dengan abahnya.. 5 hari duduk kampung, kemain rindunya dia kat kami, ibu nya lagi rindu tau.. tiap hari nangis.. huhuhuhu

yang paling syahdunya kan, haziq tanya kat abahnya, "kenapa lama baru abah ambik haziq..??"

7 comments:

Cery said...

alahaiii..comelnye gambar dia eluk abahnye tu...mmg nampak dia rindu sangattt...mamanye pulak cemana?.hihihih

Ietams said...

Cery,
memang dia rindu yang amat..
dia mane rajin cenggitu dgn abahnye tu

Ena said...

mamanya tu tak rindu abanhnay cam haziq gak ker? ekekekekke..

NICK IRFAN said...

comeynyer anak akak ni... hehehe

Cyda Acme said...

alalalal sayunya tgk gambo dia peluk abah dia .. paling tak tahan soalan dia tuh ... adussss

atty's said...

amboi haziq..taknak lepas ye peluh abahnya .

Ietams said...

Ena,
ibunya rindu takde ape pun kesan kat abahye,, :)

Nick Irfan,
tq dik..

kak Dot,
sesekali dia macam tu, nusuk kalbu

kak atty,
memang dia rindu

Sensasi nya..,

Us together..