Monday, October 4, 2010

hari ini penung kebelangan, ahaks!

semangat membara hari ini., sempena memakai baju kurung yang baru... biasa la kan. coraknya abstrak, macam corak rimau pun ade juga, macam leopard pun ade. kalau tengok diri saya ni kan.., orang nye mcm lembik-lembik ,lemah lembut tapi bila pemilihan warna baju suka nau pilih yang ala-ala garang, mesti terpilih tak merah garang, merah + oren, takpun plain oren, pastu kuning raja. series! tak tipu.., kalau tengok baju-baju saya semuanya kat dalam lemari, warna baju-baju saya semua dalam kategori yang saya sebut. macam SOO not ME.. hehehehe.. line clear karang nak possing ala-ala model. baru lengkap perasaan melaram baju baru

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..