Friday, October 29, 2010

dia dah tak sporting lagi..

haziq la..
sape lagi yg dah tak sporting possing sekarang ni,
dia suka buat muka toyekk, buat² tak tengok kamera la..
buat² muncung senget la.. series la..
dah habis klik kamera tu, dia la yg sibuk nak nengok gambar sendiri..
bujang sangat la tu kunun..
nak kontrol macho.

3 comments:

Ena said...

sama la ngan dak irfan tu.. kalo snap 10, 1 je kot yg dier nak pandang kamera betul2.. mrmm

Ietams said...

Ena,
genetik lelaki juga kan..
tak kire la dia tu kecik ke besar.
beza dgn kite pempuan..
mmg suke je bab gambar ni
hihihi

Cyda Acme said...

adli pon sama .. sgt2 susah nak tgk kamera ... abahnya kata dia control macho cam abah dia .. cehhh pasan jek lebih :p

Sensasi nya..,

Us together..