Friday, May 21, 2010

cadangan hari ini

pimp myspace profile dalam kepala tengah ter fikir nak sediakan menu ape yg paling ringkas tapi paling menyengat utk menjamu selera malam ni.. sementelahan malam ni nak follow en. abah mem futsal.. antara menu yg terlintas, cuma ade 3 pilihan saje yakni; 1) nasi goreng + keropok ikan goreng 2) nasi lemak + sambal ikan bilis + ikan bilis goreng (menu tak brp cukup sebab malas nak pegi kedai membeli semua kelengkapan) 3)nasi + sambal tumis + ikan kembung goreng rasenye saya akan pilih pilihan yang ketiga la kot.. macam sonang by tuu je.. ape-ape pun kita tengok la malam kang.. kalau anakanda tercinta minta peluk je karang, tak dapat la ai nak jawap kan.. tercapai ke idak hasrat main masak-masak ku itteww..ek! kalo tak jadi, makan roti je la jawapnye karang.. hehehe

2 comments:

Fara said...

makan roti jer...? makan kat luar je la. hihihi

Ietams said...

fara,
buat ayat sedih le dulu fara..
kot-kot misi membodek paw en. abah menjadik.. leh pi mkn-mkn kat luar.. hihihihi

Sensasi nya..,

Us together..