Thursday, March 11, 2010

tahun ni rasa cepat je masa berlalu

pimp myspace profile
kalo hari cuti sabtu ahad je.. mesti dah terasa eh esok dah hari isnin la..
esok daahh kene keje.
kalo hari kerja pula, eh.. eh! dah khamis la hari ni.. pastu mesti rasa esok dah jumaat..
lepas jumaat,
esoknye dah cuti sabtu pulak..
bila baru je nak rasa hari sabtu, pung..pang..pung..pangg.. dah isnin balik.
betapa Cepatnye masa sekarang ni berlalu. eh ape motip tepek gamba sisi saya pulak ni..??!!
oh ye, sekarang dah bulan 3 pulak kan..
dah nak masuk setengah tahun dah berada di tahun 2010
EHHH! tahun ni saya dah 30thn laaa...
UWAAAAA!!! rasa mcm baru je 20 tahun..
macam tak rela je nak jadi org umur 30 tahun.... huhuhu
{ni jenis dah tua tapi tak reti nak mengaku tua le nihhhh!!!..wakakakaka..}

5 comments:

my heart said...

zuli,itu maknanya haziq dah patut ader adik.....

Ietams said...

my heart,
hihihi..
alhamdulillah

My Aulad said...

tak pe, umor jer tua jiwa still muda... hahaha ayat nak sedapkan hati la ni...

Ietams said...

My Aulad,
ye betul tu kak ita!

Ena said...

Alhamdulillah.. sampai juge ke umur 30 an tu kan!.. yerla zaman sekarang nie banyak yg meninggal masa muda.. hu3x..

umur bertambah x per.. yg penting kite sentiasa muda.. miahahahha..

sebaya lah kiter kan!.. Hiks!!

Sensasi nya..,

Us together..