Wednesday, February 24, 2010

rombongan pengantin lelaki berarak

pimp myspace profile
tepat jam 12.30 tengahri kami berkumpul, berarak ke rumah pengantin pempuan.. mase ni series panas terik.

kite yg kat KL ni pun dah rasa panas terik dia cemane kan.. cume bayangkan panas tu berganda dua kat teluk Intan ni..
mata masing-masing automatik jadi super sepet. mujur la pemandangan sawah itu amat mendamaikan, terik-terik pun masih ada hembusan angin yg menghembus
haziq jalan memang tak pandang depan dah.. menunduk je keje bujang tu, mengelak dari silau panas. kalah pengantin dia punye tunduk.. lepas ni saya masukkan gambar upacara mengendong pengantin..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..