Wednesday, February 3, 2010

gambar bersama pengantin

pimp myspace profile tujuan saya jenguk ke dalam rumah jiran sebelah saya ni
cume untuk mengambil beberapa gambar kenangan pengantin.
tapi tetiba, memasing pelawa saya utk bergambar bersama mereka..
oh alangkah malunye rase..
demi tidak mau menghampakan harapan mereka, *eccehcey..cey..!
saya pun dgn jalan tersipu melangkah masuk, dgn possing ala malu-malu nye... lelaki yg berbaju segak berdiri ni pengantin lelakinya..
baju nye persis penyanyi jutawan sekelip mata si Tomok.. kan..
pengantin perempuan yg jahit sendiri bajunye ni..
best nye kan, persalinan kahwin semua home made, pilih je la material kainnye,
tak yah gaduh nak cari tailor.
gambar bersama famili nenek pengasuh haziq..
dah macam sanak sedara sendiri pula, saya ni..
bergambar bersama pengantin pompuan pula.. long dress ni pon hasil rekacipta & jahitan beliau sendiri..
servis jahitan series tip top..
saya memang suka tengok pengantin..
cantik gile bile seseorang tu jadi pengantin..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..