Thursday, January 7, 2010

penggemar tegar Laksa Utara

pimp myspace profile
kenape saya rajin buat laksa??
saya ni memang di akui pencinta laksa utara..
hari-hari laksa pon takpe..
tapi kalo ari-ari makan laksa, ape hal lak ceritanye kan..
macam dah jadi tak brp normal pula..
bila haziq dah bujang la ni,
haziq pulak dah jangkit saya.
hari-hari laksa pon takpe.. muahahaha
Laksa utara memang peberet makanan kami berdua..
best nye hati saya bila anak ikut gen ibu nye.. suka laksa..
tangkap leleh wo, time pekena laksa..
tu la sebabnye saya rajin buat laksa..
sebab laksa tu makanan peberet anak saya...
peaceee...!

7 comments:

Ena said...

Laksa? peberet gak nieyh!! wahhhh... memg leh geng la.. hikss..
Pandai ekk haziq makan laksa.. cam anak2 saye juge.. :)

ina's said...

nak sikit....

Ietams said...

Ena,
wahhh! bagusnye..
same geng la..
ingat kami berdua je suke laksa..
rupenye ramai budak suka gak eh..

Ina's,
buleh.. amik je la..
nak bagi, jauh sgt rumah

Kamsiah said...

ieta..akak pun hantu laksa jugak...tp mesti buat sendiri..kalau beli ada ja kurang rasanya...tak pedas,tak pekat,tak masam....
lg satu,akak suka letak nenas...sedap.

Ietams said...

kamsiah,
betul tu kak..
buat sendiri gak yg meletop nye.
ikut rase sendiri..
saya tak suke letak nenas.
rasa mcm dah tersasar lak tunenye

my heart said...

seronok nya kalau tgk anak-anak dah pandai makan kan...nak-nak makan masakan ibu dia...yum...yum....

Ietams said...

my heart,
memang betui..

Sensasi nya..,

Us together..