Friday, January 8, 2010

pagi yg teruja

pimp myspace profile
pagi ni kan hati ai berbunga-bunga tau..
nak gelak suke pon ye juga..
buka blog, tengok belah kanan kat shout box,
MAK tercinta ai tinggal komen la weh...
cube tengok gambo screen short kat atas,
yg saya circle kan merah tu la mak saya punye komen.. famili ai selalu bace blog ai ni uolss..
selalunye along saya yg tinggal komen.
so sekarang ni, mak pun dah terer tinggal komen.
sengih terus saye sendiri depan PC ni..
bagus la busu (adik bungsu saya) pasang streamyx kat kampung.
buleh mak abah tengok gelagat bujang sorang ni,
dan aktiviti kami sekuarga juga.
ehem..ehem.. mak tanye bile nak balik tu
sebab tak sabo nak tengok Ariani mak ke??
ngeee..**evil grin..gurau je mak.. jom kite sama-same gelak..
"kekunun nak seprais kan mak pasal Ariani tu, sekali kantoi laa..
mak dah bace dalam blog, kire dah tak seprais la lagi kan..
takpe..takpe.. mak cume nampak paper bagnya je.. dalamnye stilll seprais.."
saya akhiri dgn gamba saya bersame emak tercinta saya..

2 comments:

didyrose said...

kite plak yg happy lelebih ni.... waaahh sukeeer...

Ietams said...

didyrose,
memang heppi sangat bi..
sengih memanjang

Sensasi nya..,

Us together..