Monday, December 7, 2009

join hantar pengantin

pimp myspace profile

selaku jiran yg baik hati lagi mengambil berat kebajikan jiran tetangga, ewahh intro! kemain mengangkat diri sendiri...

saya 3 beranak join jiran sebelah rumah saya hantar rombongan pengantin lelaki ke Kajang. Hari akad nikahnya jumaat aritu, tapi saya tak dapat nak pegi.. Hari kerja kan.. kene berjimat cermat cuti yg tinggal beberape kerat je lagi..

Oleh itu, kami cume menyertai rombongan pengantin sahaje di hari Ahad. kenduri nye memang meriah. Almaklumlah, anak org ado-ado.. anak sulung,tambah lg pempuan seorang pulak tu, Dah tentu kenduri nye gilang gemilang.. dorang akan bergolek rasenye seminggu kot.. lepas majlis kenduri minggu ni, wiken minggu depan pula akan di langsungkan dekat hotel, kenduri khas utk VVIP la kirenye. dari kiri, nenek haziq (makcik yg jaga anak saya) pengantin laki name nye iwan anak nenek, haziq, saya dan en abah..

bln 1 thn depan baru buat kenduri belah lelaki pula.. dan kemungkinan kami jua akan terbabit dlm kesibukan persiapan kenduri.. insya allah.

ade lagi gambar nak di tepek.. kang bersambung yer...,

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..