Tuesday, November 3, 2009

pot pet, cot cet,

pimp myspace profile huaaarghhhh! (besarnyeer mulut mak budak sangap..) awal-awal entry dah menguap. nak buat cemane kan, saya series tgh kemengantukan.. malam td kul 8 lebih lepas masak, susukan haziq, zasss tertido sekali jemaah dgn anakanda tercinta, tetibe kul 12 lebih haziq bangun minta mamam.. zass.. mkn jemaah 3 beranak. lepas mkn, layan haziq "membuang" lak.. gitu gini kul 2-3 gak baru tido semula.. bahanenye pagi ni, dah pekena black kopi secawan pun mcm dah immune.. Sangap jugakkkk jangan tak cayerr.. saya tgh bersemangat membara sekarang ni, semangat nak bercucuk tanam.. haritu balik rumah mak saya, berangkut pokok bunga bagai.. penuh satu keter.. setakat bercucuk tanam/berkebun tu reti la saya. bab mencantik kan laman ke, menghias rumah ke.. harammss saya tak reti. tak reti acik berdeko², berlandskap² rumah ni. kan bagus kalo kayeee!!?? **tetibe ye la.. kalo kaya takpun berduit lebih, buleh upah org je yg hias segala benda kat rumah kite.. ishhh tak baik kan cakap gitu.. kite kene bersyukur ape yg ade.. Alhamdulillah... *insaf dapat bini tangan kayu mcm saya ni.. haaa! rumah bujang je la rupa nye rumah den.. hiks! ~**saje menepek gambar kunun-kunun manje.. tengok ramai yg snapping buat trend lentok bibir manja cenggini, saje mengade try test diri sendiri. Tak nampak manje pon, mengade ade ler.. sendiri tengok pon geli.. muahahahaha.. gilo!**~

3 comments:

Kamsiah said...

huhu kuyunya mata dek tak cukup tido ya..
ieta tanam pokok apa..
sayur2?
bunga?

atty's said...

manja nya gambar itu ...ekekekkekekekkeke

Ietams said...

kamsiah,
kuyu sgt ek kak..
tanam pokok bunga hiasan kat tepi rumah..
hajat hati nak mencantikkan laman katenye..

attys,
manje terlampau ke kak ty?? muahahaha

Sensasi nya..,

Us together..