Saturday, November 7, 2009

ke rumah ita - kenduri kawen adik nya..

pimp myspace profile
sabtu kami ke bdr baru ampang,
ke rumah ita ex-skul mate saya.. huhuhu 12 tahun tak berjumpa.
kenduri kahwin adik nya..
dorang tak buat majlis bersanding, cume majlis makan-makan saje yg di adakan.. senyuman si pengantin.. lawa weii baju nye,
officially by Saiful Baharin.. rege bajunye ni pon leh di samekan dgn
buat bayo gaji sebulan seorang pegawai ye puan-puan.., saya lewat sampai.. paham-paham je la kesesakan yg berlaku jln keluar dr rumah saya.
mlm ni kan Final bola sepak kelantan vs n.sembilan kat stadium bkt jalil,
keluar dr rumah kul 1, ingat leh sampai dlm kul 1.30 @ 1.45pm..
sekali pukul 3 daa sampaiii..
aturcara majlis lam kad jemputan sampai kul 3pm saje.. takpe laa.. teruskan jua pegi.. sampai jerr terus mkn..
ita dok sebelah.. saya mkn lawan sembang dgn ita.. mujur ita masih ita yg same seperti dulu.. cumanye penampilannye je la yg berubah..

mase sekolah dulu dah sedia cantik, lg uppla cantiknyaa sekarang...
*idea ilek.. sejak 2 menjak ni penat berkebun..
opss! dah sampai mase menuai laa!! tunggu fesbukkkk.....??!!

2 comments:

atty's said...

canteknya baju perantin..
kty pun bz berkebun gak ..ekekekek

Ietams said...

atty's,
memang cantik kak..
meletops giler!
kene ngendeng jd jiran kak ty ni..

Sensasi nya..,

Us together..