Friday, August 21, 2009

Untuk Semua

pimp myspace profile Selamat Berpuasa untuk semua.. esok dah start poser kan? hihihi kejap je dah poser.. pastu tup tap dah raya pulak. Pantasnye masa berlalu.. saya merasa poser penuh sebulan tanpa cuti masa tahun 2006 (peknen Haziq) & 2007 (breastfeeding) wah! seronok & bahgianye dapat poser penuh sebulan. Yang up kan lagi kemeriahan awal ramadhan saya tahun ni, esok kan...,, jeng..jejengggg.. insya allah mak, abah & along akan sambut poser di rumah saya. along sefamili nak datang ke rumah saya sabtu esok. Sepatutnye mase kenduri aritu dia datang, Tapi anaknye yg no. 2 warded. Demam & keracunan. kirenye dia qada' la balik datang ke rumah saya minggu ni. Buleh le kami together-gether berbuka poser dan bersahur ahad tu. Meriahnya poser!! muahahaha Ngah! meh la datang rumah... kite buka poser kat rumah akak!! :D akhir sekali lagi, Selamat Poser utk korang yer.. Ceria-ceria selalu.. pssttt..pstt.. sob! buleh la ko poser penuh tahun ni kan.. best tuhhh

3 comments:

Fara said...

fara pn sama 2007 pose penuh sbb ngandung putra...2008 penuh jgk...sbb BF. tp tahun ni....xtau lagi. huhuhu

Syasmeen said...

slmt berpuasa ieta...

Ietams said...

fara,
tu la.. best je rasa bila dpt poser penuh.

fara & Meen,
Selamat berpuasa..

Sensasi nya..,

Us together..