Thursday, August 13, 2009

Jemputan

pimp myspace profile Salam semua, Dengan rasa besar hatinya saya dan keluarga menjemput kekawan semua; (kak Shibam, Kak Meen, Kak Myza, Fara, Sob, Idut, Alin, Maya, Kak An, Didy, Mila, Makcik dan semuanye.., alamak! lupe la sape lagi.. kire okey je la eh.. mane yg saye terlupa nak sebut nama tu satu-satu, minta maaf yer., tapi jangan risau, korang leh je datang. Walau tak di tulis nama) Jemputan ke majlis doa selamat, Tahlil & solat hajat yang juga house warming saya pada Ahad, bersamaan dengan 16th Ogos 2009 pada jam 3.00ptg - 5.00ptg. **trademark; Belakang caltex jer. Opposite Mercedes Showroom Bila nampak Caltex, kene masuk simpang ke kiri sebelom masuk stesyen Caltex tu. Semoga peta yg saya tepek dan tak lupe juga segala trademark ni dapat memudahkan kekawan untuk menuju puncak terus ke rumah saya. Sekian, Terima kasih..

12 comments:

Fara said...

smg semua nya berjalan lancar yer...amin

ietams said...

mekaseh fara, sila dtg eh..

Unknown said...

adik manesss, nama kak shibam yang dijemput tu akak ke? ha ha ha, buatnya silap orang kan, nayaaaa jer, kalau tak ada aral melintang, insyaallah ye, tq untuk jemputan tu ye.

ietams said...

yo la kak oi! biras si maya

Fara said...

fara pun di jemput ker...? insyaAllah ye ita.

Unknown said...

ok ieta..yg nih pun di tunggu2 nya insyallah meen akak smpi nanti...leh bg phone no tak nanti email ke meen yer di meen1810@yahoo.com

Unknown said...

ieta x leh tgk lah map nya nanti email kat meen yer

Unknown said...

ok dah dpt tgk map nya td x dpt

ietams said...

syasmeen,
ok takpe, dah emel kan pon

Alin Kay said...

Time kasih atas jemputan tapi dalam masa yang sama kakak aku pun wt kenduri gak..sorry ek..semoga berjalan lancar semuanya

ietams said...

okey lin..

mila80 said...

ita,
huhuuhuhu... begitu lama aku tak nengok blog.. baru nengok arini jemputan ko ni hah.. dah lewat sesangat dah.. so sori yer..huhuhu..