Thursday, August 27, 2009

6 Ramadhan

pimp myspace profile kejap je dah 6 hari berpuasa kan.. macamne puasa anda semua? hihihi, saya alhamdulillah masih kekal berbuka dengan menu buatan tangan sendiri. Walaupun super simple, tapi cukup la kan, nasi + 2 lauk, 1 kuih & air. Walaupun agak kelam kabut petang-petang tu.. mane nak hendel haziq lagi, masak lagi, itu lagi, ni lagi.. huhuhu, baru sorang hero. Dia punye penangannn, macam rasa nak pengsan kepenatan. harap-harapnye saya di kekalkan kesihatan & tenaga yang baik sepanjang ramadhan ni, Amin. Baru kejap tadi saya order kuih raya dgn Puan Sob. Tahun ni order sikit je. Hanya untuk rumah sendiri & mak saya. Cukup la kot. ok, tu jer.. daaaaa!

2 comments:

Fara said...

tabik la ita...masak. ku ni...?

Ietams said...

fara,
tenkiu..tenkiu..

Sensasi nya..,

Us together..