Thursday, July 9, 2009

membeli di Hj Ismail

pimp myspace profile sebenarnye kan, lepas ke Kedai Idaman Suri tu tutup, kami singgah ke kedai Hj Ismail dulu. tertinggal lak citer psl kami di kedai Hj ismail ni. Baru hegeh² nak citer ni hah. saya & en. abah lupe diri sekejap kat dlm kedai ni. aktiviti rutin sebagai blogger yg tak brp tegar ni, telah terlupa bergambaran. macam tak patut lupa je kan, nak bergambar. saya gila dgn sudu en abah & haziq lak gila dgn coklat. tapi saya telah menjadi pompuan yg berhemah, sila puji diri sendiri sebelum melangkahkan kaki saya ke dlm kedai ni, en. abah dah warning kat saya jangan mengikut nafsu sesungguhnya tamak itu tak elok. Insaf saya sekejap. gamba lupa nak amik, jadi tak dpt nak tepek gambo kat entry ni. entry ni kire entry peceritaan sahaje. barang yg saya shopping cuma sudu, garpu & minyak gamat. en. abah lak shopping coklat pujaan kami sekuarga.

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..