Tuesday, July 21, 2009

bila cuti hari minggu

pimp myspace profile
sekarang kami kurang beraktiviti ke situ sana sini setiap cuti hujung minggu. banyak masa kami habiskan ke rumah baru.
sekarang dalam proses kerja gitu gini.. dengan harapan sebelom puasa dah buleh pindah.. Amin
minggu sudah kami berpiknik di rumah baru. mase tu nampak table top pon dah siap. kemungkinan harini diaorang akan masukkan kabinet & wardrobe.
cepat juga patrik ni buat keje.. seminggu jangkamasa yg di ambil utk table top.
Sebab saya buat concrete top. Memang seminggu la kot tempoh utk konkrit tu kering.
kami berpuas hati dgn hasil kerja si Patrick ni..
baru table top, dah gile punye kemas. tak sabo nak tengok hasilnya nanti.
bila tengok top nye sebegini, semangat nak memasak lagi berkobar-kobar.

en. abah kata tiap hari lepas balik kerja akan singgah ke rumah baru..
tinjau ape yg patut. Mana la tau diaorang lupe nak tutup pintu tingkap ke kan.
Yang saya pulak akan sentiasa menyebok nak ikut.
Bila ibunye sebuk, anak nya lagi sebuk nak ikut. Hehehe..

9 comments:

mommy said...

wah.. dah nk siap umah barunya.. bestnya..

cendawanintim said...

bila nak buat house warming nih!!

Alin Kay said...

syok nyer umah baru...aku dulu maser memula wat kabinet dapur ni semangat je masak pastu bila tengok minyak2 masak kat luar jg

Ietams said...

mummy,
a'ah nak siap

cendawanintim,
kalo saye buat sok, akak turun KL tak agak²?

Alin,
tgh excited ni.. kena rajin la kot kan bile berminyak² tu..

Fara said...

wah bestnyer...dh nak siap. nnt kenduri rmh baru, jgn lupa jemput i yer ;)

Ietams said...

fara,
insya allah

Syasmeen said...

wah ieta dah nak siap umah br tuh...jgn lupa ajak kak meen tau bila wat house warming nanti...x sabar nih nak p umah ieta

didyrose said...

sampai tidur2 si haziq

amizah said...

bestnyerrr umah baru...nnt buat house warming jgn lupa lak ajak akak ya!!

Sensasi nya..,

Us together..