Tuesday, June 9, 2009

tiada sambutan

pimp myspace profile 5 Jun lepas anniversary kami yg ke 5 tp sebabkan menyibukkan diri dgn kenduri kahwin di dungun, tahun ni tiada sambutan ape-ape.. :( birthday mak saya lak 6 Jun aritu. Pon lupe nak wish.. huhuhu teruk la tahun ni.. baru semalam tipon wish.. Minta maaf bebanyak ye mak. kalo ade jeki lebih nanti akak belikan mak hadiah eh.. (*bersalah ni) dan.., Selamat Anniversary ke 5 utk saya sendiri & suami saya.. (sedih je ayat) takpe la.. takde sambutan pun janji ingat mengingati, pun okey juga.. semoga kami kekal bahgia selamanye, Amin.. saya ade belikan sesuatu utk en. Abah. Quite pricey gak la. Selama ni saya jadi penerima je dari si dia. bio le thn ni saya yg berikan dia 'sesuatu' dan hasilnya dia tersenyum kegembiraan menerimanye dari saya. (kalo di izinkan 'sesuatu' itu akan saya tepek kan disini gambonye.. tp tak le janji kan..hehehe)

6 comments:

Syasmeen said...

Happy Anniversary yg ke 5...bila nak tmbh lg...haziq dah minta adik tuh heheheh

amizah said...

eppy anniversary...moga kalian dirahmati dan dilindungi hendaknya...

ina's said...

hepi enibesari cik puan dan en abah..moga bahagia selamanya..aminnn

atty's said...

happy anniversary....

Ietams said...

syasmeen,
mekasih, tunggu jeki.. :)

amizah,
Amin.

ina's,
tenkiuuu

atty's,
tq..

mila80 said...

happy anniversary yg ke 5.. huhuhu..kejap jer dah 5 taun.. anniversary aku pun bulan 6 gak.. 3/6.. tapi kami baru 4 tahun.. awal ko 1 tahun.. apa pun.. semoga berbahagia selalu hendaknya..amin

Sensasi nya..,

Us together..