Monday, June 29, 2009

mabok nehh!

pimp myspace profile biol bijik mata tengok claim jopun nih! kejap USD kejap peso kejap VND kejap SGD kejap Baht macam berpinau je dah bijik mate silap² naik power rabun lak uishh minta jauh.. tu yg masuk blog jap, ngomel sket-sket.. bagi ilang stress mata. saya la ni mabok nombor yer.. bukan mabok muntah-muntah peknen tu mabok yg rutin tu nanti-nanti, hati dah menyuruh tp kuasa blom ade. ~uiks! pesal tetibe citer pasal mabok peknen nih? hari ni hari topik peknen sedunia kah?? kuikuikui.. peaceee!

6 comments:

Kamsiah said...

jgn biar haziq tu berlama2 sorg diri heheh..dia nak ada kawan..

my heart said...

em memang dah elok lah kalau dapat mabuk tu..haziq pun dah besar...dia pun nak kawan...heeee

Alin Kay said...

Ok la tu memula mabuk nombor pastu mabauk ISI plak...

Ietams said...

kamsiah,
betul gak kan kak

my heart & alin kay
memang, insya allah akan di pertimbangkan

minna minna said...

ayoh kita mabuk bersama²..hehehe tp aku masa peknen, mabuk sepanjang bulan...

Ietams said...

minna,
jommmmmm

Sensasi nya..,

Us together..