Thursday, June 11, 2009

layan gambo

pimp myspace profile
jengah² FB en. Abah tadi, ternampak gamba kami mase kawen uncle Adans ade kat FB Uncle Adans ni (opismet en. Abah) rasenye awl tahun dulu kot majlisnye.. skrg wifeynye sudah peknen yer.. akhir thn ni jd parents la dorang, insya allah. dulu dah penah tepek dah gambo² ni, tp almaklumla, kamera terlaammpau Pro.. nye kan, gambo dr pengantin tu hasil dr Pro Kameraman, dan tentu-tentu hasil yg bagus. dengan tak rase segannye, saye cilok & tepek kat blog saye. Memang superb & lawa gamba-gamba kami..

hari ni adalah hari gumbiraan sedunia utk saya.. Bos otstesen,
kerja-kerja yg bertimbun tu awl-awl la tolak ke tepi kan,
buat macam tak nampak jerr.. jeling sikit je, dlm hati sat lagi la buat.. ops! cek din... saya buakn tak buat kerja tau!.. cume tangguh kerja je.
terus terang saya cakap, buat mase skrg ni saye suke yg amat pegi kenduri kawin.. naper tah! 4hb ni dpt jemputan kahwin area dkat² sg Buloh.. nun jauh di sana.. Insyaallah saye nak pegi la.
Sabtu ni, kenduri belah lelaki sepupu en. abah.

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..