Monday, June 15, 2009

kenduri belah lelaki - 13 June (Semenyih)

pimp myspace profile
majlis jamuan makan pihak pengantin lelaki di buat di La Pelangi, pusat rekreasi Tmn pelangi, Semenyih. Sebelah swimming pool. Sedang elok kami masuk ke khemah, hujan turun dgn sederhana lebat. Ape kate org, hujan rahmat..
menu adalah nasi beriyani. Perot tgh lapo, tak toleh pengantin ade ke tak de, zasss makan.!
selesai makan, kami ke rumah mak pengantin lelaki, ade jamuan kecik pula di sana. jawapnye, sesi makan seharian ..
sebabkan pihak lelaki tiada sesi bersanding maupun berpelamin, lokasi bergambaran bersama pengantin cuma la di bilik pengantin. dgn cermat & hati-hatinye saya, menyenget je dok tepi pengantin kat atas katil. takut woh! reramai naik atas katil, kang roboh. tak pasal jer.
parent pengantin pompuan & mak-mak sedara pengantin pompuan., dan ini saya, kirenye pra balas dendam la saya melaram kat majlis kali ni.
aritu saya sempoi je belah pompuan, (almaklumlahh byk buat korje mase tu)
buleh mase sesi salam menyalam pihak lelaki dgn saya,
ade satu mami tu tanye,
"ni sekolah lagi ka kerjaa??, oo sekolah yaa...??!"
dgn muke tercengang saya jawab, "ehh daik aih! kerja dahhh.."
mami tu jwb lg, "laa.. kerja dah??? ingat sekolah lagii...!!" ~**buleh gitu??
Kali ni takde org tego saye budak sekolah lagi.. punye dah lame org tak kate saye budak sekolah, tetibe aritu ade lagi org assume saye budak sekolah.
kali ni, mesti dorang kate uih mak org dah.. hehehehe..

5 comments:

ina's said...

tatik baju cik puan

Ietams said...

ina's,
macih..macih..

atty's said...

baju ita lawa ar..lagi kty mmg suka kaler grey..

Ietams said...

atty's
tenkiu.. kelabu pojaannnn ku!

didyrose said...

deq
wow lain orang plak yang berseri2 neh.
ar betul betul betul
macam baju kelabu tu plak yg naik pelamin kan

Sensasi nya..,

Us together..