Friday, May 22, 2009

Heran ke Perli

pimp myspace profile pagi ni kan, sesampainye saye di opis cam biase, 1st saya onkan pc pastu buka outlook (emel ni kepentingan kami yer.. takde emel non ado koje) sesambil tunggu emel masuk & kuar tu dok menong hadap pc pastu local bos saya masuk lalu blkg saya dan tetibe, Bos : "zu, arini hari jumaat kan..?" Saya : "a'ah, Jumaat" Bos : "Betul la arini Jumaat" Saya : "ye la.. Jumaat" (sambil tu heran dlm hati naper tetibe tanye hari lak ni??!) Bos : "naper zu pakai baju mcm ni? selalu jumaat zu pakai t-shirt/jeans kann," Saya : "hehehehe" (gelak kambing je la...) **gelak mmg gelak tapi sambil tu pk gak dlm hati, dia ni perli ke, betui² heran....adusss! malu gak rase bile bos tego tetibe psl pemakaian kite. saya memang pakai seluar jeans hari ni tp baju tu nampak mcm formal sket, baju ala-ala kelawar gitu, Nampak nau saya keselebetan selalunye, bile sesekali kemas & tantek sket jadi kebaruan la di mata org sekeliling..

3 comments:

minna minna said...

kdg2 sikap bos mmg mcm tu. dlm diam duk perati apa kita wat. apa kita pakai. jd biler 1 ari kita lain dr yg lain..sure dorng akn tegur. best gak jd bos kan..hehhee

shibam.blogspot.com said...

ish ish ish, ko ni dikk, muke dah cantik, kulit dah putih, badan dah kurus, melawa lah sayang oi, apa lagi, kalaulah badan akak comel macam badan ko ni, ntah apa pesen yang akak pakai poi korjo tu hah

Ietams said...

minna,
tu la dia

shibam,
tak buleh lelawa sgt kak shibam.. bahyer! saye sorang je bunga kat sini.. Semua kumbang...
ade sekali sekala melawa mekap bagai, kene tego lawa kat deme! uishhh bahyer wehh.

Sensasi nya..,

Us together..