Wednesday, April 22, 2009

tengok-tengok je

pimp myspace profile
Awal tahun dulu Midvalley ade expo home decor.. saya pun dah tak ingat dah expo ape..dah lame sgt kesah ni, tak berupdet. tp expo tu berkaitan dgn rumah. Kebetulan je kami pegi MidV tu ade expo. tu yg kami masuk tengok-tengok.. booth ID, Grill, Landscape, Tilam, Furniture, dll. banyak yg jual tilam, katil yg comfort-comfort tu. rege jgn kate laa.., kene la gaye dgn brand & kualiti tilamnye kan. jadinya kami collect brochures je la, mane tau kot kaye sok-sok, leh la terjah kedai dorang kan
2 minggu lepas lak mase pegi giant, singgah senheng.
tinjau-tinjau barang letrik
seronok je tengok barang letrik segala ni lagi pulak sekarang banyak yg bagi diskaun hebat-hebat.
mase tengok barang letrik ni, mula la saya ni berangan tu ini bestnye rasa.. kalo berduit, tengok tu beli, tengok yg ini zass beli. wahhh..
berangan harus ada. tanpa angan-angan tiada cita-cita.
tajuk pun tengok-tengok. maknenye pun hanya tengok-tengok.
hihihihi. :P

4 comments:

atty's said...

tu ler selalu jugak angan2 gtu..

Ietams said...

kan..
berangan kan best

didyrose said...

hahahah
org nak pindah rumah baru kena lah angan2 nya lebih tu...
wah nak pikir decoration awal2
so bole lah budjet

Ietams said...

didy,
betul tu.
sedia kunun

Sensasi nya..,

Us together..