Friday, April 24, 2009

mlm jumaat sunat?

pimp myspace profile
HAIPP!! jgn pk bukan-bukan eh, asal ckp mlm jumaat tu sunat, takde pk lain! tak sesuweiii... byk lg sunat yg kite lehh dapat tau.. baca yassin pun sunat gak. Jgn nak pk bebukan. ni ha! nak citer budak sorang ni.. dia nampak getah gelang terleleh kat lantai, terus panjat sofa, sambil "bu, nih! cicak.. cicak... tu!!?"
tembak cicak mlm jumaat sunat gak kan., ni lah dianye, hero penangkap cicak yg berjaya.. padehal tak nampak pun cicak, takpe lah, layan kan aje imaginasinya.. saye pun iyer kan aje dia.. "a'ah, ciiiii....caaaakkkk! uiii besaaaaaaarrnyerr.." bile dengar ibu dia jek baeeeiikkk punye, lagi bertambah semangat waja dia bersungguh-sungguh dia tarik getah tu. tp series la dia pandai lestik getah tu ade tokoh la.. ~** tetibe saye teringat, abah saya dulu rajin memburu cicak kat celah lampu... huhuhu.. emo le pulok!

4 comments:

didyrose said...

takpe zik praktis untuk balik kg ni..
nnt kat kg dah terer skali tembak kena 3 ekor kan
kuikuikui...

mila80 said...

makin cerdik bila dah makin besar nie yer...

Ietams said...

didy,
prektis make perfek

mila,
gitu la dia.. mcm².

minna minna said...

mujur umah aku x der cicak. aku gelli...

Sensasi nya..,

Us together..