Monday, February 2, 2009

sesi gambar-gambar 2

pimp myspace profile
bergamba dgn mak ayah kedua belah pihak, dari kiri bakal pengantin lelaki, mak lelaki, bakal pengantin pompuan, mak dan ayah pompuan. dari kiri saya & haziq, kazen hubby ziza, kakak ziza cikgu zima, mak mertua saya ni sebahgian dr kuarga mertua, saya sibuk nolong kat dapor tau sebenarnye, tapi sebabkan mak mertua saya dok panggey-panggey saya suh bergambaran saya yg menurut perintah la jadinye.. huhuhu baru nak nunjuk rajin. :P elok je haziq dok sebelah tok long dia, baju pink ni pak long encik abah, abang sulong mak mertua saya.
spesel request dr mak mertua saya, bergambar berdua dgn bakal pengantin..
bergambar dgn ayahanda tercintanya,
dgn kakak nya pulok,
saya & kuarga mertua, eh ade 2 kuarga tak de gamba sekali,
kuarga che ngah tak tau mane pegi dorang mase ni & Acik haziq tak de kat mesia mase ni. dia dah balik ke sane.
mase kenduri kawen sok rasanye ade sume org kot, leh la saya amik kesempatan amik gamba sekuarga mertua. Takde lagi dlm simpanan saya gambar satu kuarga famili mertua saya.

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..