Sunday, February 22, 2009

saya sayang ibu!

pimp myspace profile makin hari makin besar budak sorang ni, manja nye pun makin bertambah, mujur mendengar kata. kalo abahnye balik lewat tak telefon inform kelewatan abahnya, dah pandai sedih, menangis peluk ibu minta abah.. huwaaa! sedihnye ibu di kala itu. dari sekeras hati saya pun leh menangis jam-jam tu juga bile tengok haziq tetibe nangis hendak kan abahnye. 2-3 bln je lagi haziq nak 2 tahun kan... sekejap je rase

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..