Friday, January 9, 2009

makan McD

pimp myspace profile
mulai skrg kami insya allah takkan makan kat sini lg kot.. McD ni kan ade kene mengena gak dgn Israel yg tak peri kemanusiaan tu. Tak buleh menolong sedara kite di Palestine nun, bantu je la mane yg buleh.
Mase kami makan ni bulan lepas, mase tu tak tau pun psl McD dan Israel. Dah lame tak mkn McD, tu yg terjah kejap ke sana sambar Prosperity Burger set.. sedappp.. Seb baik A&W tak mcm McD.. Lepas ni ke KFC & A&W je la.. no more McD okey!

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..